A Jobindoor egy megbízható, biztonságos és átlátható fizetési rendszert kínál felhasználóinak, aminek segítségével egy megbízás mind 2 szereplője nyugodt lehet a pénzügyeket illetően.

A Jobindoor fizetési rendszere átlátható, biztonságos és nyomonkövethető, így biztosítja a felhasználók egymás közti gördülékeny, folyamatos, szinkronizált és aggodalommentes együttműködését. Minden tranzakciót egy vizuálisan is kifinomult felületen láthatnak és kezelhetnek a felhasználók. Rendelkezésre áll irányítópult, átfogó statisztikák, számlavezetés és élő nyomonkövetés a megrendelések és egyenlegek szemmeltartására. A felhasználók kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbb fizetési módokat ki és beutalás esetén is. 

Hogyan működik röviden, tömören:

  1. Megrendeléskor a Vásárló kifizeti a megbízás Eladó által meghatározott vételárát a jobindoornak
  2. Az Eladó munkához lát, majd amint végzett, leszállítja az elkészült műveket, fájlokat a Vásárlónak
  3. A jobindoor kiutalja az Eladónak a Vásárlótól beszedett vételárat, amint jóváhagyták a munkáját

 

Vásárlás / Megrendelés:

Miután a Vásárló sikeresen leadott egy megrendelést, a vételár keresztül megy az általa kiválasztott fizetési kapun, és beérkezik a Jobindoor saját, erre a célra fenntartott számlájára. Az Eladó ezután el tudja indítani a munkafolyamatot, és a rendelés státusza “Függőben”-ről megváltozik “Aktív”-ra. A virtuális összeggel frissül az Eladó “Folyamatban” megjelölésű kredit számlája, ezzel jelezve, hogy a vételár még nem elérhető számára, azonban elkezdhet dolgozni a munkán. Amíg a Vásárló nem hagyja jóvá az Eladó által leszállított munkát, addig a pénz a két végpont között az üzemeltetőnél állomásozik. Jóváhagyott munka esetén a megrendelés összegének 90%-a az Eladó “Elérhető” megnevezésű egyenlegéhez kerül (10% az üzemeltető sikerdíja). A Vásárlónak lehetősége van a megrendelés, illetve a leszállított munka Megvitatására, amennyiben pl. elégedetlen a készhez kapott végeredménnyel, és nem tud az Eladóval más egyéb módon megegyezni. Ha a reklamáció jogos (erről az üzemeltető dönt), és győztesként kerül ki a vitából, a Vásárló visszakapja a megrendelés vételárát. 

Eladás / Kifizetések:

Amikor beérkezik egy Megrendelés az Eladó valamelyik szolgáltatására, az Eladónak el kell indítani a munkafolyamatot a “Kezdés” gombra kattintva a rendelés oldalon. Ekkor megjelenik egy visszaszámláló, ami az előre meghatározott teljesítési időtől számol vissza nulláig. Ez jelzi, hogy mennyi ideje van az Eladónak a megrendelés leszállításáig, mielőtt a státusza “Elkésett”-re módosul. A sikeresen leadott, és a Vásárló által jóváhagyott megrendelés vétlára a “Függőben” egyenlegről átkerül az Eladó “Elérhető” egyenlegére. Amint az Eladó elérhető egyenlege eléri az előre meghatározott kifizetési minimumot, az Eladó kifizetési kérelmet nyújthat be az üzemeltető felé. A rendszer feldolgozza a kérelmet, majd jóváhagyás után elutalja a kifizetés összegét az Eladó részére az általa előre meghatározott módon. Ez általában néhány munkanapot vehet igénybe, fizetési módtól függően.

Rendelés Megvitatása / Visszatérítés:

Ha az Eladó nem képes időben leadni egy megrendelést, vagy rossz minőségű munkát ad le, a Vásárló benyújthat egy “Vita” kérelmet az üzemeltető felé, amiben megfogalmazhatja a problémái részleteit, illetve, hogy milyen megoldással lenne elégedett. Ugyanakkor, ha az Eladónak meggyőződése, hogy kiváló munkát adott le, de a Vásárló nem hajlandó jóváhagyni a munkát, az Eladó szintén élhet a vita jogával, és küldhet kérelmet az üzemeltető felé. 

Az üzemeltető megvizsgálja manuálisan az ilyen eseteket, majd kiutalja a szóban forgó megrendelés vételárát a nyertes fél részére. Az üzemeltető 10%-os sikerdíja minden esetben levonásra kerül a vita során kiutalandó végösszegből, akkor is, ha a Vásárló nyújt be jogos kérelmet. Erre elsősorban a visszaélések elkerülése végett van szükség, illetve a problémák, viták önálló rendezésének ösztönzése érdekében. 

Visszajelzések és az Eladók értékelése

A visszajelzések és a jó hírnév elengedhetetlenek a Jobindoor piacterének működéséhez. Az Eladók értékelésével és Vásárlói visszajelzésekkel megkönnyítjük a szükséges szolgáltatások áttekintését, megítélését, összehasonlítását és megvásárlását. A felhasználók kizárlóg vásárlás, és sikeresen lebonyolított megrendelések után értékelhetik az Eladót.

 

Csatolható fájlformátumok:

A biztonságos fájlküldés érdekében a rendszerben kizárólag csak a következő fájlformátumok mellékelhetőek csatolmányként, például munka leadása során: pdf, doc, docx, zip, psd, jpg, png

Minden ettől eltérő fájlformátumot érdemes becsomagolni .zip formátumban, illetve külső fájlmegosztó weboldalak (wetransfer, tresorit stb..) segítségével generált link elhelyezése lehetséges a Leadás során mellékelt üzenetben. Ez a megoldás nagyobb fájlok küldése esetén is ajánlott, hiszen a Jobindoor maximálisan megengedett csatolmány mérete jelenleg 150mb.