Jobindoor.hu – a Mikroszolgáltatások Piactere

(Tutoriálok az oldal alján!)

A Jobindoor segít a Vásárlóknak gyorsan megbízható Eladókat keresni, hogy mielöbb kézhez kaphassák az elkészült munkákat, 3 egyszerű lépést követően:

Keresés – Vásárlás – Kész

1. Keresés: Interakcióra Ösztönöz

Egy olyan digitális piactér esetében mint amilyen a jobindoor, az embereket, akik valamilyen szolgáltatást keresnek, a számukra legmegfelelőbb vállalkozókkal, eladókkal történő összekapcsolás volt a legfontosabb szempont. 

Kezdőlap: a látogatók gyorsan felmérhetik, mit kínál az oldal, böngészhetnek a szolgáltatás kategóriák vagy a különböző ajánlatok, munkák között, illetve keresést végezhetnek kulcsszavak alapján is.

A Szolgáltatások oldalon a Vevő könnyedén böngészhet, mivel minden egyes szabadúszó ajánlata külön blokkot képez, jól rendszerezett információkkal. A vásárló számára azonnal látható, hogy melyik Eladó lehet megfelelő számára a képek, értékelések, leírás és státuszuk alapján. A Vevő közben rákereshet kapcsolódó munkákra az oldal újratöltése nélkül, kategória, címke vagy értékelés alapján.

Az informatív Szolgáltatás Részletei oldal világos leírást, intuitív képeket, valós megrendelésszámot és megbízható értékeléseket kínál. Ezek mind a Vevőt segítik egy szolgáltatás megismerésében, mielött döntést hozna egy rendelés előtt. A Vevők megtekinthetik, hogy egy Eladó milyen extra szolgáltatásokat kínál, és kiválaszthatják közülük a számukra legmegfelelőbbet.

2. Egyszerű és Letisztult Vásárlási és Leadási Folyamatok

Tudjuk, hogy milyen fontos a kommunikáció egy ilyen együttműködés során, és a mind két fél számára tiszta, egyértelmű és átlátható folyamatok biztosításása a lehető legjobb végeredmény érdekében.

A jobindoor kommunikációs rendszere lehetőséget nyújt a Vevők és Eladók közötti közvetlen párbeszédre, értesítésekkel elősegítve a beérkező üzenetek jelzését. Ezáltal folyamatosan kommunikálhat a két fél egymással egészen a megrendelés végéig.

Miután egy megrendelést sikeresen elhelyezett a Vevő, mind két fél könnyedén nyomonkövetheti a folyamat státuszát (Függőben, Aktív, Elkésett, Leadott, Vitában, Megvitatott vagy Befejezett). 

3. Kapd Kézhez Munkáid a Legjobb Áron és a Legegyszerűbb Módon

A Jobindoor célja, hogy kielégítő és sikeres munkakapcsolatokat teremtsen mind két fél számára, Vevő és Eladó oldalon egyaránt, és, hogy rendszerével felhasználóiban hosszútávú bizalmat építsen ki, ami az oldal és a közösség növekedését egyaránt szolgálja.

Az Eladó amint végzett egy munkával, és leadta azt a megrendelőnek, a Vevő választhat, hogy jóváhagyja a rendelést és Befejezett-re módosítja a státuszát, majd értékelést írhat az Eladóról. Amennyiben a Vevő nem elégedett a munkával, Vitát indítványozhat, amit az üzemeltető ellenőriz.

A Vásárlóknak, a Jobindoor rendszere segít monitorozni minden egyes munkát, toborzást és megrendelést. Az Eladók bármikor módosíthatják az elérhetőségét az egyes szolgáltatásaiknak (aktív, szüneteltetve, archivált). Ha egy szolgáltatás szüneteltetve van, az nem lesz elérhető a piactéren és nem adhatnak le rá rendelést, így az Eladó nem lesz behavazódva, túlterhelve és megőrizheti a jó megítélését az oldalon.

Szolgáltatás létrehozása: